Reklamace
Nezapomeňte produkt dobře zabalit
Pokud nemáte originální krabici, pokuste se produkt co nejdůkladněji zabalit. Za poškožení nebo ztrátu, která vznikne vlivem dopravy, neneseme zodpovědnost. Při viditelném poškození vnějšího obalu není možné zásilku převzít z důvodu možného poškození jejího obsahu.
Nezapomeňte přibalit veškeré dodané příslušenství, jako například napájecí zdroj.
Techhouse s.r.o. odštěpný závod
Horní 30
639 00 Brno
Česká republika
Zásilky s vráceným zbožím přijímáme pouze na této adrese, v případě zaslání na fakturační adresu Cejl 107 či při doručení na výdejní místo nelze zásilku přijmout. Pro zaslání důrazně nedoporučujeme jakoukoliv službu Zásilkovny, naopak zásilky poslané službami České pošty, GLS, DPD, PPL či WeDo jsou doručovány v pořádku.
Reklamační formulář stáhnete ZDEJak dlouho může trvat reklamace?
Reklamační lhůta začíná dnem doručení výrobku na naší adresu a je zákonem stanovená na maximálně 30 dní. o přijetí reklamace Vám přijde potvrzovací email. Náš obchod posílá všechny výrobky do externích servisů, takže délku reklamace nedokážeme ovlivnit, vždy to závisí na aktuálním vytížení konkrétního servisu. Samozřejmě se průběžně informujeme a případné informace ihned zasíláme našim zákazníkům.
V případě uznané reklamace - záruční opravy posíláme výrobek zpět na Vaší adresu, nebo pokud jste jej doručili osobně k nám, můžete si jej opět vyzvednout osobně na naší pobočce.