S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

»
VOP pro spotřebitele

Všeobecné obchodní podmínky pro spotřebitele

Tyto všeobecné obchodní podmínky pro spotřebitele (dále jen „obchodní podmínky“) se vztahují na smlouvy uzavřené prostřednictvím on-line obchodu Techhouse.cz umístěného na webovém rozhraní www.techhouse.cz (dále jen „webové rozhraní“) mezi

naší společností:

Techhouse s.r.o., odštěpný závod, se sídlem Cejl 40/107, Zábrdovice, 602 00 Brno

IČ: 05850932

DIČ: CZ684074320

zapsaná: v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, oddíl A, vložka 26329

adresa pro doručování: Techhouse s.r.o. odštěpný závod, Horní 30, 639 00 Brno

telefonní číslo: +420 511 440 273

kontaktní e-mail: info@techhouse.cz

jako prodávajícím

a vámi jako kupujícím.

  1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

Kupní smlouvou se zavazujeme dodat vám zboží uvedené v objednávce a vy se zavazujete toto zboží převzít (buď osobně, nebo od dopravce) a zaplatit nám kupní cenu (nebo jenom „cenu“), včetně nákladů spojených s dodáním zboží a případných poplatků souvisejících se zvoleným způsobem platby, uvedenou v objednávce.

Vlastnické právo ke zboží nabýváte zaplacením celé kupní ceny, ne však dříve, než zboží převezmete.

1.1. Vztahuje se kupní smlouva pouze na zboží?

    Jako kupní smlouva (nebo jenom „smlouva“) se zde označuje jakákoliv smlouva, uzavřená dle těchto obchodních podmínek. Může tedy jít například i o smlouvu o poskytování služeb.

    1.2. Je kupní smlouva spotřebitelskou smlouvou?

      O spotřebitelskou smlouvu se jedná v případě, že jste spotřebitelem, tj. pokud jste fyzickou osobou a zboží kupujete mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. V opačném případě se o spotřebitelskou smlouvu nejedná a nevztahuje se na vás ochrana spotřebitele dle právních předpisů a těchto obchodních podmínek, ale vztahují se na vás Všeobecné obchodní podmínky pro podnikatele a právnické osoby. Zejména jako nespotřebitel nemáte právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu.

      1.3. Jaká máte jako spotřebitel zvláštní práva?

        Jako spotřebitel máte především:

        • právo odstoupit od smlouvy uzavřené pomocí prostředků komunikace na dálku, jako je např. telefon, e-mail nebo internetový obchod (článek 5 těchto obchodních podmínek);
        • právo ze záruky na zboží, jejíž podmínky a uplatnění se řídí Reklamačním řádem pro spotřebitele (dále jen „Reklamační řád“);
        • právo na sdělení informací před uzavřením smlouvy (informace jsou obsaženy v těchto obchodních podmínkách nebo na webovém rozhraní);
        • právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu ze smlouvy (článek 7.3 těchto obchodních podmínek).

        1.4. Čím se řídí náš právní poměr?

          Náš právní poměr se řídí následujícími dokumenty:

          • těmito obchodními podmínkami, které vymezují a zpřesňují naše vzájemná práva a povinnosti;
          • Reklamačním řádem, podle kterého budeme postupovat při reklamaci zboží;
          • Zásadami ochrany osobních údajů, které upravují ochranu vašich osobních údajů;
          • podmínkami a pokyny uvedenými na webovém rozhraní zejména při uzavírání smlouvy;
          • objednávkou a jejím přijetím z naší strany,

          a v otázkách zde neupravených také následujícími právními předpisy:

          • zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“);
          • zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

          Pokud se vaše bydliště nebo sídlo nachází mimo Českou republiku, nebo pokud náš právní poměr obsahuje jiný mezinárodní prvek, berete na vědomí, že se náš vztah řídí českým právem. Pokud jste spotřebitelem a právní řád státu vašeho bydliště poskytuje vyšší míru ochrany spotřebitele než český právní řád, je vám v právních vztazích poskytována tato vyšší míra ochrany.

          1.5. Jak vyjádříte souhlas s obchodními podmínkami?

            Zasláním objednávky a dále též potvrzením na webovém rozhraní stvrzujete, že jste se s těmito obchodními podmínkami seznámili a souhlasíte s nimi.

            Znění obchodních podmínek můžeme měnit či doplňovat. Vaše práva a povinnosti se řídí vždy tím zněním obchodních podmínek, za jehož účinnosti vznikly.

             

            2. KUPNÍ SMLOUVA

            2.1. Jak uzavíráme kupní smlouvu?

              Na webovém rozhraní je uveden seznam zboží včetně popisu hlavních vlastností jednotlivých položek. U každého zboží je uvedena cena včetně veškerých daní, cel a poplatků. Prezentace zboží je informativního charakteru, a nejedná se o náš návrh na uzavření smlouvy ve smyslu § 1732 odst. 2 občanského zákoníku. Pro uzavření smlouvy je nutné, abyste odeslali objednávku a aby došlo k přijetí této objednávky z naší strany.

              2.2 Jak podat objednávku?

                Objednávku můžete podat vždy prostřednictvím webového rozhraní (vyplněním formuláře), případně i telefonicky, e-mailem nebo jiným způsobem, který podle aktuálních informací uvedených na webovém rozhraní umožňujeme.

                Objednávka musí obsahovat všechny informace předepsané ve formuláři, zejména přesné označení objednávaného zboží (případně číselné označení zboží), počet kusů, zvolený způsob platby a dopravy a vaše kontaktní údaje (dodací a případně fakturační).

                Před odesláním objednávky zkontrolujte zadané údaje, po stisknutí tlačítka „Odeslat objednávku“ bude již vaše objednávka závazná. Údaje uvedené v závazné objednávce považujeme za správné a úplné. O jejich změně nás bezodkladně informujte telefonicky či e-mailem.

                O obdržení objednávky vás budeme informovat. Informace (potvrzení) o obdržení objednávky je zároveň přijetím objednávky z naší strany.

                Pokud budeme mít pochybnosti o pravosti a vážnosti objednávky, můžeme vás kontaktovat za účelem jejího ověření. Neověřenou objednávku můžeme odmítnout. Na takovou objednávku se potom hledí, jako by nebyla podána.

                2.3. Kdy je tedy smlouva uzavřena?

                  Kupní smlouva je uzavřena okamžikem, kdy je vám doručeno přijetí objednávky z naší strany. Přijetí objednávky vám bude zasláno na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce. Pokud by k přijetí objednávky nedošlo, je smlouva uzavřena okamžikem, kdy uhradíte celou kupní cenu nebo převezmete objednané zboží (podle toho, co nastane dříve). Přijetí objednávky (akceptace) je součástí informace o obdržení objednávky dle článku 2.2 těchto podmínek.

                  Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z webového rozhraní.

                  2.4. Můžete již odeslanou objednávku zrušit?

                    Objednávku, kterou jsme dosud nepřijali (tj. nebylo vám zasláno přijetí objednávky z naší strany podle článku 2.3 těchto obchodních podmínek), můžete zrušit telefonicky nebo emailem. Všechny námi přijaté objednávky jsou závazné. Pozdější zrušení objednávky je možné pouze po dohodě s námi. Pokud je takto zrušena objednávka zboží, ohledně kterého nejde odstoupit od smlouvy (podrobněji v článku 5), máme nárok na náhradu nákladů, které jsme již v souvislosti se smlouvou vynaložili.

                    2.5. Může se cena uvedená na webovém rozhraní měnit?

                      Ceny prezentovaného zboží a ceny za balení, dopravu a dodání zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na webovém rozhraní. Případné slevy z ceny zboží nelze vzájemně kombinovat, ledaže je na webovém rozhraní výslovně uvedeno něco jiného.

                      V případě, že na naší straně došlo ke zcela zjevné technické chybě při uvedení ceny zboží na webovém rozhraní nebo v průběhu objednávání, nejsme povinni dodat vám zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu, a to ani v případě, že vám bylo zasláno přijetí objednávky podle těchto obchodních podmínek. V takovém případě si vyhrazujeme právo odstoupit od smlouvy.

                      Pokud cena uvedená u zboží na webovém rozhraní nebo v průběhu objednávání již není aktuální, neprodleně vás na tuto skutečnost upozorníme. Pokud dosud nedošlo k přijetí vaší objednávky, nejsme povinni smlouvu uzavřít.

                      Na odeslané objednávky nemá vliv změna ceny, ke které došlo v mezidobí mezi odesláním objednávky a jejím přijetím z naší strany podle článku 2.3 těchto obchodních podmínek.

                      2.6. V jakých jazycích lze smlouvu uzavřít?

                        Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, ledaže se výslovně dohodneme na jiném jazyce.

                        2.7. Máte možnost získat smlouvu v textové podobě?

                          Smlouva není uzavírána písemně s podpisy smluvních stran. Smlouvu tvoří tyto obchodní podmínky, vaše objednávka a její přijetí z naší strany. Celá smlouva vám bude zaslána emailem nebo na vaši žádost vytištěná poštou. Při zasílání poštou vás můžeme požádat o úhradu nákladů s tím spojených.

                          2.8. Je smlouva někde uložena?

                            Smlouvu (včetně těchto obchodních podmínek) archivujeme v elektronické podobě. Smlouva není přístupná třetím osobám, ale na vyžádání vám ji zašleme.

                            2.9. Co když něčemu ve smlouvě nerozumíte?

                              V případě dotazu k obchodním podmínkám nebo ke smlouvě nás můžete kontaktovat telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu. Rádi vám poskytneme veškeré potřebné informace.

                               

                              3. PLATEBNÍ PODMÍNKY

                                3.1. Jaké způsoby platby přijímáme?

                                  Kupní cenu můžete uhradit především následujícími způsoby:

                                  • v hotovosti při zaslání zboží na dobírku nebo při osobním odběru;
                                  • bezhotovostně před dodáním zboží převodem na náš bankovní účet (pokyny vám budou sděleny v potvrzení objednávky);
                                  • na splátky (při splnění podmínek společnosti poskytující splátkový prodej).

                                  Při platbě zboží prostřednictvím společnosti poskytující splátkový prodej je smlouva uzavřena s rozvazovací podmínkou; pokud vám společnost poskytující splátkový prodej tento způsob platby neumožní, smlouva automaticky zanikne. Poskytovatelem splátek je společnost Home Credit a.s. - www.homecredit.cz/vop/RU

                                  Případné další způsoby platby jsou uvedeny na webovém rozhraní.

                                  Některé způsoby platby (zejména dobírka) mohou být dále zpoplatněny. Tyto poplatky jsou uvedeny na webovém rozhraní. V objednávce bude vždy uvedena konečná cena, která již poplatky související se zvoleným způsobem platby zahrnuje.

                                  3.2. Kdy nastane splatnost kupní ceny?

                                    V případě platby v hotovosti je cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby před dodáním zboží je cena splatná do pěti dnů od přijetí objednávky dle článku 2.3. Váš závazek uhradit cenu je při bezhotovostní platbě splněn okamžikem připsání příslušné částky na náš bankovní účet.

                                    3.3. V jaké měně můžete platit?

                                      Platba zboží je možná v českých korunách (Kč).

                                      3.4. Kdy můžeme požadovat zálohu nebo uhrazení předem?

                                        Zálohu na kupní cenu můžeme požadovat především u objednávek s celkovou cenou nad 5.000 Kč.

                                        Dále jsme oprávněni požádat vás o uhrazení celé ceny zboží před jeho odesláním nebo předáním (§ 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije).

                                        3.5. Jak vystavujeme účtenky v souvislosti s elektronickou evidencí tržeb?

                                          Podle zákona č. 112/2016 Sb., o evidenci tržeb jsme povinni vystavit vám účtenku. Zároveň jsme povinni zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

                                          Souhlasem s těmito obchodními podmínkami nám zároveň udělujete souhlas s poskytnutím účtenky elektronickou formou.

                                           

                                          4. DODACÍ PODMÍNKY

                                            4.1. Jak posíláme zboží?

                                              Způsoby dodání zboží jsou uvedené na webovém rozhraní. Konkrétní způsob dodání zboží můžete zvolit v objednávce. Pokud žádný způsob dopravy nezvolíte, můžeme ho určit my.

                                              4.2. Jaké jsou náklady na dodání zboží?

                                                Náklady na dodání zboží závisí vždy na velikosti a povaze zboží a na ceníku zvoleného dopravce. Aktuální náklady na dodání zboží jsou uvedeny na webovém rozhraní.

                                                V objednávce bude vždy uvedena konečná cena, která již náklady na zvolený způsob dopravy zahrnuje.

                                                4.3. Kdy vám zboží dodáme?

                                                  Doba dodání zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu dopravy a platby.

                                                  Zboží, které je skladem, zpravidla expedujeme do dvou pracovních dnů od přijetí objednávky (při zaslání zboží na dobírku nebo při osobním odběru), případně od připsání platby na náš účet (při bezhotovostní platbě).

                                                  Zboží, které není skladem, expedujeme, jakmile je to možné. O přesném datu vás budeme informovat.

                                                  Dodáním zboží podle těchto obchodních podmínek se rozumí okamžik, kdy je vám zboží doručeno. Pokud bezdůvodně odmítnete převzít zboží, nepovažuje se tato skutečnost za nesplnění povinnosti dodat zboží z naší strany, ani za odstoupení od smlouvy z vaší strany.

                                                  4.4 Jak postupovat při převzetí zboží?

                                                    Při převzetí zboží zkontrolujte neporušenost obalu zboží. Pokud zjistíte nedostatky, neprodleně informujte dopravce i nás. Pokud odmítnete zásilku s poškozeným obalem převzít, nepovažuje se to za bezdůvodné odmítnutí zboží.

                                                    Okamžikem převzetí zboží (nebo okamžikem, kdy jste měli povinnost zboží převzít, ale v rozporu se smlouvou jste tak neučinili), na vás přechází odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží.

                                                    4.5. Co se stane v případě, že zboží nepřevezmete?

                                                      Pokud je z důvodů na vaší straně nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným než sjednaným způsobem, jste povinni uhradit náklady spojené s takovým doručováním.

                                                      V případě, že zboží bezdůvodně nepřevezmete, máme nárok na náhradu nákladů spojených s dodáním zboží a jeho uskladněním, jakož i dalších nákladů, které nám z důvodu nepřevzetí zboží vzniknou. Tyto náklady nepřesáhnou 10,- Kč za každý den trvání uskladnění. Náklady na uskladnění mohou dosáhnout maximálně částky celkem 500,- Kč nebo výše kupní ceny, pokud je nižší než 500 Kč.

                                                      Dále máme v takovém případě právo od smlouvy odstoupit.

                                                       

                                                      5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

                                                        5.1. Jak můžete od smlouvy odstoupit?

                                                          Od kupní smlouvy můžete odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží; je-li dodávka rozdělena do několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky. Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy doporučujeme zaslat na naši doručovací adresu nebo e-mail. Pro odstoupení od smlouvy lze využít vzorový formulář. Přijetí oznámení vám bez zbytečného odkladu potvrdíme.

                                                          Odstoupení od smlouvy nemusíte nijak zdůvodňovat.

                                                          5.2. Jaké má odstoupení od smlouvy důsledky?

                                                            Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a hledí se na ni, jako kdyby nebyla uzavřena.

                                                            Byl-li vám společně se zbožím poskytnut s vaším souhlasem dárek, pozbývá darovací smlouva odstoupením od smlouvy kteroukoliv ze stran účinnosti. Dárek nám zašlete zpět společně s vraceným zbožím.

                                                            5.3. Kdy od smlouvy odstoupit nelze?

                                                              V souladu s § 1837 občanského zákoníku není možné odstoupit mimo jiné od následujících smluv:

                                                              • o dodávce zboží, které bylo upraveno podle vašeho přání nebo pro vaši osobu;
                                                              • o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím;
                                                              • o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud jste porušili jejich původní obal.
                                                              • o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit (in-ear sluchátka - tzv. špunty, ušní ochrana atd.).
                                                              • o dodávce gramofonových přenosek a hrotů (vrácení je možné pouze v originálním obalu s neporušenými certifikačními známkami).

                                                               

                                                              5.4. Jakým způsobem nám vrátíte zboží?

                                                                Zboží jste povinni nám vrátit do 14 dnů od odstoupení od smlouvy na adresu naší prodejny v Brně. Zboží nezasílejte na dobírku. Zboží zaslané na dobírku nejsme povinni převzít.

                                                                K vrácenému zboží doporučujeme přiložit:

                                                                • kopii dodacího listu a faktury, pokud tyto dokumenty byly vystaveny, nebo jiný doklad prokazující koupi zboží;
                                                                • písemné vyjádření o odstoupení od smlouvy (na našem formuláři nebo jinak) a zvoleném způsobu vrácení peněz (převod na účet, osobní převzetí hotovosti nebo poštovní poukázka či jinak). Do vyjádření uveďte adresu pro doručování, telefon a e-mail.

                                                                Nepředložení některého z výše uvedených dokladů nebrání kladnému vyřízení vašeho odstoupení od smlouvy dle zákonných podmínek.

                                                                5.5. Kdy dostanete zpět své peníze?

                                                                  Veškeré přijaté peněžní prostředky vám vrátíme do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Berte však na vědomí, že nejsme povinni vrátit vám peníze dříve, než nám vrátíte zboží nebo prokážete, že jste nám zboží odeslali.

                                                                  Vedle kupní ceny máte i nárok na vrácení nákladů na dodání zboží k vám. Jestliže jste však zvolili jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který nabízíme, vrátíme vám náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

                                                                  Peníze vám vrátíme:

                                                                  • stejným způsobem, jakým jsme je přijali, nebo
                                                                  • způsobem, jaký budete požadovat.

                                                                  Vedle výše uvedených způsobů můžeme peníze vždy vrátit i zasláním na vámi sdělený bankovní účet nebo účet, ze kterého byly prostředky poukázány k úhradě kupní ceny (pokud nám do deseti dnů od odstoupení od smlouvy žádný nesdělíte). Přijetím těchto obchodních podmínek vyslovujete svůj souhlas se zasláním peněžních prostředků dle předchozí věty za podmínky, že vám tímto způsobem nevzniknou žádné další náklady.

                                                                  Náklady spojené s odesláním vráceného zboží na naši adresu hradíte vy, a to i v případě, že zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

                                                                  5.6. Co když bylo vrácené zboží poškozené?

                                                                    Při zasílání zabalte zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení.

                                                                    Pokud zjistíme, že vámi vrácené zboží je poškozené, opotřebené, znečištěné či částečně spotřebované, odpovídáte nám za toto snížení hodnoty zboží.

                                                                    5.7. Kdy můžeme odstoupit od kupní smlouvy my?

                                                                      Vyhrazujeme si právo odstoupit od smlouvy v následujících případech:

                                                                      • technickou chybou byla na webovém rozhraní uvedena zcela zjevně chybná cena zboží (článek 2.5 těchto obchodních podmínek);
                                                                      • zboží z objektivních příčin (především proto, že zboží se již nevyrábí, dodavatel přestal dodávat do ČR atd.) není možné za původních podmínek dodat;
                                                                      • plnění se stane objektivně nemožným nebo protiprávním.

                                                                      V případě, že nastala některá z výše uvedených skutečností, budeme vás o našem odstoupení od smlouvy neprodleně informovat. Odstoupení je vůči vám účinné okamžikem, kdy je vám doručeno.

                                                                      Pokud jste již zcela nebo zčásti uhradili kupní cenu, vrátíme vám přijatou částku bezhotovostně na účet, který nám pro tento účel sdělíte, nebo ze kterého jste provedli úhradu. Peníze vrátíme do čtvrnácti dnů od odstoupení od kupní smlouvy.

                                                                       

                                                                      6. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

                                                                        Vaše práva z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2158 až 2174 občanského zákoníku).

                                                                        Při uplatňování práv z vadného plnění budeme postupovat v souladu s naším Reklamačním řádem. Před odesláním reklamace se s Reklamačním řádem důkladně seznamte, aby mohla být reklamace vyřízena co nejrychleji a k vaší spokojenosti.

                                                                        Záruka je 24 měsíců od data nákupu. Z této záruky jsou vyloučeni všichni, kteří nakupují své zboží na IČ, viz bod 1.2. těchto Ob podmínek. Na zboží, které je označeno jako použité, vybalené nebo poškozené je poskytována záruka 12 měsíců.

                                                                        Záruka se nevztahuje na vysokoopotřebitelné součástky - součásti s výrobcem omezenou životností (fadery, knoby, LED diody, žárovky, akumulátory, mechaniky, kabeláž a dále zboží, které svou materiálovou povahou a způsobem použití podléhá přirozenému opotřebení např. trsátka, blány a paličky na bicí, struny atd.), nebo součásti, kde je výrobcem stanovena jiná záruka a v rámci této záruky se posuzují pouze výrobní a materiálové vady. Záruka se nevztahuje na neoprávněné, nebo nesprávné užití výrobku, běžné opotřebení, nedodržení provozních postupů, neautorizované opravy, nepovolené sloučení výrobku mimo návod výrobce.

                                                                         

                                                                        7. DALŠÍ INFORMACE PRO SPOTŘEBITELE

                                                                          7.1. Jaká oprávnění máme k výkonu naší činnosti?

                                                                            K prodeji zboží jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění. Naše činnost nepodléhá jinému povolování.

                                                                            7.2. Jak vyřizujeme stížnosti?

                                                                              Případné stížnosti vyřizujeme prostřednictvím svého kontaktního e-mailu. Dále se můžete obrátit na příslušný živnostenský úřad nebo na Českou obchodní inspekci. Ve vztahu k našim zákazníkům nejsme vázáni žádnými kodexy chování, ani žádné takové nedodržujeme.

                                                                              7.3. Jaká máte práva při vzniku spotřebitelského sporu?

                                                                                Jste-li spotřebitel a vznikne-li mezi námi spor ze smlouvy, který se nám nepodaří vyřešit přímo, máte právo obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci (adresa: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2; webové rozhraní: www.coi.cz, www.adr.coi.cz; elektronický kontakt: adr@coi.cz; telefon: +420 296 366 360) za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Toto právo můžete uplatnit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili právo, které je předmětem tohoto spotřebitelského sporu.

                                                                                Pro podání stížnosti týkající se zboží nebo služeb, které jste u nás zakoupili, a pro vyhledání subjektu alternativního řešení sporů můžete rovněž využít on-line platformu, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

                                                                                7.4. Co byste ještě měli vědět?

                                                                                  Při uzavírání smlouvy jsou použity prostředky komunikace na dálku (zejména síť internet). Náklady vzniklé při použití prostředků komunikace na dálku (především náklady na internetové připojení nebo na telefonní hovory) hradíte sami. Tyto náklady se neliší od běžné sazby.

                                                                                  Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související se smlouvou mezi námi probíhá v písemné formě, a to buď e-mailem, doporučeně poštou nebo osobním doručením. Z naší strany vám budeme doručovat na adresu elektronické pošty uvedenou v objednávce nebo ve vašem uživatelském účtu.

                                                                                  V případě, že je některé ustanovení těchto obchodních podmínek neplatné, neúčinné nebo nepoužitelné (nebo se takovým stane), použije se namísto něj ustanovení, které se svým smyslem nejvíce blíží neplatnému, neúčinnému nebo nepoužitelnému ustanovení. Neplatností, neúčinností nebo nepoužitelností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení. Měnit či doplňovat smlouvu (včetně obchodních podmínek) lze pouze písemnou formou.

                                                                                   

                                                                                  8. REGISTRACE NA WEBOVÉM ROZHRANÍ

                                                                                    8.1. Jak se můžete registrovat na webovém rozhraní?

                                                                                      Registrací prostřednictvím registračního formuláře na webovém rozhraní je založen uživatelský účet. Přístupové údaje do uživatelského účtu uchovávejte v tajnosti. Neneseme odpovědnost za případné zneužití uživatelského účtu třetí osobou.

                                                                                      Informace uváděné při registraci musí být pravdivé a úplné. Účet, při jehož založení byly použity nepravdivé nebo neúplné údaje, můžeme bez náhrady zrušit. V případě změn ve vašich údajích doporučujeme provést jejich bezodkladnou úpravu v uživatelském účtu.

                                                                                      8.2. K čemu uživatelský účet slouží?

                                                                                        Prostřednictvím uživatelského účtu můžete především objednávat zboží, sledovat objednávky a spravovat uživatelský účet. Případné další funkce uživatelského účtu jsou vždy uvedeny na webovém rozhraní.

                                                                                        8.3. Kdy můžeme váš uživatelský účet zrušit?

                                                                                          Vezměte na vědomí, že máme právo váš uživatelský účet bez náhrady zrušit, pokud prostřednictvím vašeho účtu dochází k porušování dobrých mravů, platných právních předpisů nebo těchto obchodních podmínek.

                                                                                           

                                                                                          9. OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV, ODPOVĚDNOST A UŽÍVÁNÍ WEBOVÉHO ROZHRANÍ

                                                                                            9.1. Je obsah webových stránek chráněn autorským právem?

                                                                                              Obsah webových stránek umístěných na webovém rozhraní (texty včetně obchodních podmínek, fotografie, obrázky, loga, programové vybavení a další) je chráněn naším autorským právem nebo právy dalších osob. Obsah nesmíte měnit, kopírovat, rozmnožovat, šířit ani používat k jakémukoli účelu bez našeho souhlasu či souhlasu držitele autorských práv. Zejména je zakázáno bezplatné či úplatné zpřístupňování fotografií a textů umístěných na webovém rozhraní.

                                                                                              Názvy a označení výrobků, zboží, služeb, firem a společností mohou být registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků.

                                                                                              9.2. Odpovědnost a užívání webového rozhraní

                                                                                                Neneseme odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webového rozhraní nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Při využívání webového rozhraní nesmíte používat postupy, které by mohly narušit funkci systému nebo nepřiměřeně zatěžovat systém.

                                                                                                Pokud se při užívání webového rozhraní dopustíte jakéhokoliv nezákonného či neetického jednání, jsme oprávněni omezit, pozastavit nebo ukončit váš přístup na webové rozhraní, a to bez jakékoli náhrady. V tomto případě jste dále povinni uhradit nám škodu, která vaším jednáním dle tohoto odstavce prokazatelně vznikla, a to v plné výši.

                                                                                                Upozorňujeme vás na to, že kliknutím na některé odkazy na webovém rozhraní může dojít k opuštění webového rozhraní a k přesměrování na webové stránky třetích subjektů.

                                                                                                 

                                                                                                Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.1.2017


                                                                                                Copyright © 2016 Techhouse.cz

                                                                                                YmE0N2Ux