S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

» Reklamace

Reklamace

Naší snahou je dodávat kvalitní a ověřené výrobky. Občas se ale stane, že se výrobek pokazí, nebo nefunguje správně. Ideálně je nás kontaktovat hned a výrobek dále nepoužívat.
Předtím, než nám výrobek pošlete, je vhodné poradit se s naší podporou na telefonním čísle +420 511 440 273 či emailem zaslaným na info@techhouse.cz. Některé drobné závady dokážeme vyřešit přes telefon.

Nezapomeňte produkt dobře zabalit
Pokud nemáte originální krabici, pokuste se produkt co nejdůkladněji zabalit. Za poškožení nebo ztrátu, která vznikne vlivem dopravy, neneseme zodpovědnost. Při viditelném poškození vnějšího obalu není možné zásilku převzít z důvodu možného poškození jejího obsahu.
Nezapomeňte přibalit veškeré dodané příslušenství, jako například napájecí zdroj.

Jak vyplnit náš reklamační formulář?
Je to jednoduché. Vyplníte své údaje, informace o datumu nákup a samozřejmě popis závady.
Vždy pomůže co nejobsáhlejší a nejpodrobnější popis závady. Ideálně je číslem reklamace označit balíček, a poslat ho na naší adresu:

Techhouse s.r.o. odštěpný závod
Horní 30
639 00 Brno
Česká republika

Zásilky s vráceným zbožím přijímáme pouze na této adrese, v případě zaslání na fakturační adresu Cejl 107 či při doručení na výdejní místo nelze zásilku přijmout. Pro zaslání důrazně nedoporučujeme jakoukoliv službu Zásilkovny, naopak zásilky poslané službami České pošty, GLS, DPD, PPL či WeDo jsou doručovány v pořádku.

Reklamační formulář stáhnete ZDE

Jak dlouho může trvat reklamace?
Reklamační lhůta začíná dnem doručení výrobku na naší adresu a je zákonem stanovená na maximálně 30 dní. o přijetí reklamace Vám přijde potvrzovací email. Náš obchod posílá všechny výrobky do externích servisů, takže délku reklamace nedokážeme ovlivnit, vždy to závisí na aktuálním vytížení konkrétního servisu. Samozřejmě se průběžně informujeme a případné informace ihned zasíláme našim zákazníkům.
V případě uznané reklamace - záruční opravy posíláme výrobek zpět na Vaší adresu, nebo pokud jste jej doručili osobně k nám, můžete si jej opět vyzvednout osobně na naší pobočce.

Nenašli jste nějakou informaci, nebo Vám není něco jasné?
Rádi Vám pomůžeme telefonicky na čísle +420 511 440 273 v pracovní době, mimo ni můžete psát své dotazy emailem na info@techhouse.cz.
 

Copyright © 2016 Techhouse.cz

ZDNjNzg0ZT